|
Hoi allemaal,
Gisteren was het dus samenkomst in Eeklo. Voor mij was het kort en goed omdat ik nog naar het toneel moest (toneel spelen op 13/05/2011) Dus aangekomen met ons bende van Waarschoot en snel op de weegschaal. En ik zag dat het goed was, wist wel dat ik was afgevallen maar dat het zoveel was had ik niet durven dromen, -2kg ik was in de wolken. Maar ook mijn collega's deden het goed, niemand was bijgekomen en dat is al goed, zeker na zo een week van valentijn waar men moet gaan eten en alle soorten snoep en chocolade kan krijgen. Het was weer een geslaagde avond. Normaal ging onze groep weer met 1 persoon uitgebreid zijn maar de dame in kwestie lag ziek in bed dus zal ze eenmaal ze genezen is meekomen en samen met ons de pondjes kwijtspelen.
Als ikzelf een tip mag geven, kom in een groepje naar de samenkomsten, is leuker, heeft iets meer verplichtingen en geeft steun, ook als het eens een dag moeilijker gaat kan je even naar je collega's bellen of een smsje sturen zodat ze je weer op dreef kunnen trekken.
Na onze sessie gaan we steeds nog eens napraten en ik moet eerlijk zeggen het was weer een SUPER avond.
Nu planning voor volgende week...... eens de ZUMBA proberen en starten met bakken op een bakvel, wat gaat dat geven. Volgende keer laat ik jullie dat weten.
Aan allen, hou er de moed in eet lekker , eet gezond en vooral eet genoeg want honger lijden mag je niet doen.
GOGOGO
grzzz
Jan |